ایده‌های خاص برای جشن تولد ۴۰ سالگی با یک نگاه نوستالژیک
نوشته شده توسط : زهرا عباسی

تولد 40 سالگی نقطه عطفی در زندگی است. این لحظه ای است که به این فکر می‌کنیم که چقدر پیشرفت کرده‌ایم و چقدر بیشتر می‌خواهیم به انجام برسانیم. و اگر، به قول معروف، زندگی از 40 سالگی شروع می‌شود، جشن تولد 40 سالگی راه بسیار خوبی برای آغاز این مرحله جدید هیجان‌انگیز از زندگی است.

چه در حال برگزاری جشن تولد 40 سالگی برای یکی از عزیزان خود باشید و چه میزبان جشن تولد 40 سالگی خود باشید، ما ایده‌های منحصربه‌فرد زیادی برای جشن گرفتن شروع یک دهه جدید و بزرگداشت یک نقطه عطف بزرگ داریم.

 

ایده‌های نوستالژیک تولد ۴۰ سالگی (با چرخش بزرگسالان)

مهمانی با موضوع دهه ۱۹۸۰

برای آن کودک دهه ۸۰ که به ۴۰ سالگی رسیده است، زندگی دوباره دوران نئون، نوار کاست، و بازی‌های کلاسیک آرکید جذابیت خاصی دارد.

یک راه برگزاری مهمانی تولد با موضوع دهه ۸۰، پرداختن به کلیه جنبه‌های این دوران است: آهنگ‌های معروف دهه را پخش کنید، تزیینات روشن و جذابی را اضافه کنید و از مهمانان بخواهید که با لباس‌های نمادین این دوران مانند گرم‌کن‌، پلیورهای بزرگ و شلوارهای جین با رنگ‌های اسیدی به تزئینات ملحق شوند.

بهتر است برای موضوع مهمانی تولد ۴۰ سالگی، عمیق‌تر به خاطرات کودکی پرداخته شود. مثلا بر روی ابرقهرمان‌ها یا شخصیت‌های کارتونی دوران کودکی تمرکز شود. "ببینید چگونه می‌توانید عناصر شخصیت‌ها و داستان را از طریق غذاها و تزیینات شاد به زندگی بیاورید." شما همچنین می‌توانید عناصری از یک فیلم معروف یا بازی ویدیویی از دهه ۸۰ را به موضوع مهمانی اضافه کنید.


محل مورد علاقه‌ی مهمانی کودکی خود را بازسازی کنید!

آیا شما یا مهمان افتخاری خود، هر آخر هفته را در بازی‌ بولینگ گذراندید؟ یا آیا یک شب جمعه ایده‌آل شامل خوردن پیتزا در یک رستوران معروف یا وقت گذرانی در نقطه‌ی اجاره ویدیو محلی بود؟ سپس یک مهمانی فوری پیتزا برگزار کنید. همچنین می‌توانید بعضی از دی‌وی‌دی‌ها و آب‌نبات‌های دبیرستانی را بردارید تا آن مراتب فیلم‌های ماراتن شبانه‌ای را در زیرزمین بهترین دوستتان بازسازی کنید که قبلاً داشتید.

می‌خواهید تاثیر بزرگی داشته باشید؟ مقدار زیادی از خوراکی‌های شیرین را به شکل یک پیتزا شکلاتی شور و شیرین ارائه دهید (که با یک چکش خود برای شکستن همراه است). این قطعاً یک لحظه تولد فوق‌العاده است که ارزش ثبت شدن را دارد.

 

ایده‌های "جذاب" برای تولد ۴۰ سالگی

تبدیل کردن سن ۴۰ سالگی به یک راز

یک کیت بازی جنایت را بگیرید و پیش‌از اینکه همه برای بازی آماده شوند، شخصیت‌ها را به آنها اختصاص دهید تا همه بتوانند به‌طور معمول لباس بپوشند (یا فقط در محل با ارائه‌ی چند وسیله کمکی به صورت ناگهانی اقدام کنند). البته، همچنین می‌خواهید میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها را نیز ارائه دهید. یک جعبه کوکی معمایی مناسب به نظر می‌رسد. 

 

 

زیر آسمان پرستاره کمپ بزنید!

هیچ چیزی مثل فرار به طبیعت برای آغازی تازه در زندگی وجود ندارد - و چه راه بهتری برای انجام این کار با دوستان و خانواده برای جشن چهل سالگی. دور هم در اطراف آتش اردو بزنید، داستان‌های ترسناک بگویید و خوراکی‌های خود روی یک تخته چوبی زیبا بچینید. آن را با پاپ‌کورن طعم‌دهی شده، شکلات و ذرت ترکیب کنید.

 

ایده‌های جذاب برای جشن چهل سالگی

شرکت در کارگاه آنلاین

یادگیری چیزهای جدید می‌تواند یک تجربه نشاط آور و پیوند دهنده در بین عزیزان باشد. و بهترین بخش این است که برای غواصی در یک سرگرمی یا علاقه جدید نیازی به مهارت یا تجربه قبلی ندارید. خواه تبدیل به یک علاقه مادام العمر شود یا صرفاً به یک ماجراجویی یکباره است، اکتشاف مهارت‌های آشپزی، صنایع دستی یا تخصصی می‌تواند راهی برای گسترش افق دید شما در ۴۰ سالگی باشد. در یک درس گروهی مجازی، مانند گل آرایی، تلاش کنید. تهیه پاستا، پرورش کاکتوس و ساکولنت  ویا ...

 

 

 

 

یک مهمانی نقاشی برگزار کنید.

یک مهمانی نقاشی کلاسیک را برگزار کنید و در آن از یک بوم نقاشی تزئین شده با گل‌های فصلی استفاده نمایید. نیازی به هیچ گونه نقاشی هم ندارید! و به میهمانان خود این امکان را بدهید که روی بوم نقاشی برای شما تصاویری را بکشند. حتی می‌تواید محیطی را که در آن قرار است جشن تولد برگزار شود را با تاج گل تبریک بیاراید.





:: برچسب‌ها: جشن تولد , گل تولد , تولد , انگور ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: