گل داوودی: انتخابی ارزان برای دسته گل
نوشته شده توسط : زهرا عباسی

گل‌های داوودی، پس از یک دوره طولانی که خیلی محبوب نبودند و به عنوان چیزی معمولی و ارزان حتی شناخته می‌شدند، اکنون به قدرت بازگشته‌اند. فکر می‌کنم که گل‌ها واقعاً مانند موارد و طرح‌های مدی هستند. یک لحظه داغ و محبوب هستید، لحظه بعدی کهنه، پژمرده و ناخواسته.

اما اکنون گل‌های داوودی‌ها اینگونه نیستند و این به ویژه در فروش آنلاین گل‌ها مشهود است، زیرا هر روز بیشتر و بیشتر مردم دسته گل داوودی یا باکس گل داوودی را به عنوان گل‌های محبوب ارسال می‌کنند.

معنای داوودی‌ها متغیر است، اما به طور عمومی نشانه‌گر احترام، عشق، شادی، خوشحالی و تحسین هستند. اگر می‌خواهید به یک دوست عزیز گل بفرستید، واقعا با انتخاب بهتری از گل مواجه خواهید شد. همانطور که با بسیاری از دیگر گل‌ها است، رنگ‌ها هم اهمیت دارند و ارسال یک دسته گل قرمز داوودی عشق را بیان می‌کند، در حالی که رنگ سفید دارای اشاره‌هایی به بی‌گناهی، پاکی و حقیقت است.

داوودی همچنین گل برج عقرب است و یک ایده عالی این است که یک دسته داوودی بافته شده به عزیزتان بفرستید، اگر او از این برج باشد. (برای دریافت ایده‌های بیشتر در مورد گل‌های بافته شده مقاله دسته گل بافتنی را بخوانید). این گل فوق‌العاده همچنین یک لیست شگفت‌انگیز از نام‌های جایگزین دارد مانند چای وحشی، دکمه‌های مجرد، برگ‌خوار، برگ‌آهنگ، چشم گاو، گل پشمی، Ju Jua. حتی چیز شگفت‌انگیز‌تر این است که آفتابگردان هم در خانواده گل داوودی قرار دارد!

اهمیت فرهنگی داوودی‌ها بسیار متنوع است زیرا یکی از قدیمی‌ترین گل‌هایی است که تا به حال کشت شده‌اند. در ژاپن و چین، به عنوان نماد خورشید دیده می‌شود و به عنوان گل اشرافی محسوب می‌شود. در ژاپن (جایی که خورشید نماد ملت است)، داوودی به عنوان واقعی‌ترین گل نمادی از ملت شناخته می‌شود و نام آن به معنای "منشأ خورشید" ترجمه می‌شود.

گل‌های داوودی همچنین هدایای عالی هستند. و علاوه بر اینکه فوق‌العاده هستند، کیفیتی خیلی خوب دارند و کیف پول شما را خالی نمی‌کنند زیرا کاملا ارزان هستند و تمام رنگ‌هایی که یک دسته گل زیبا یا باکس گل جذاب شما نیاز دارد را فراهم می‌کنند. این گل به راحتی در گلدان‌ها کاشته می‌شوند و از آنجا که مقاوم هستند (برخلاف بیشتر گیاهان تابستانی)، هر سال به سال برمی‌گردند. به این معنی که نیازی به دور انداختن آن‌ها نیست، فقط منتظر شکوفه‌هایی هستید که سال آینده دوباره ظاهر شوند.

 





:: برچسب‌ها: باکس گل داوودی , دسته گل داوودی , گل داوودی , انگور ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: